مشکلات سپک تاکرا به دلیل ناشناخته بودن این رشته است

ساسان ملك نژاد در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا بیان کرد: نزدیک چهار سال است که توسط آقای عبدی استعدادیابی شدم و زیرنظر ایشان فعالیت دارم و خوشحالم که روز به روز علاقه ام نسبت به این رشته بیشتر می شود.

او ادامه داد: هم اکنون عضو تیم سپک تاکرا مراغه هستم و هفته ای چهار جلسه و هر جلسه یک الی دو ساعت در سالن سرپوشیده تمرین می کنیم.

این ورزشکار درمورد کمبودهای رشته ورشی سپک تاکرا اظهار کرد: رشته سپک تاکرا رشته ای است که زیاد در کشور شناخته نشده و رشته نسبتا جدید است و به همین دلیل با مشکلاتی مثل کمبود کفش مواجه هستیم.

او افزود: برای شرکت در مسابقه به سختی کفش مناسب و مخصوص فراهم می کنیم اما موقع تمرینات بدون کفش مخصوص این رشته تمرین می کنیم.

ملک نژاد در خصوص برنامه اش برای آینده گفت: هدفم شرکت در مسابقات آسیایی و بیشتر از آن، شرکت در مسابقات جهانی است. دوست دارم در این رشته پیشرفت کنم و باعث افتخار شهر و کشورم باشم.

او گفت: از آقای عبدی به عنوان مربی سپک تاکرا مراغه نهایت تشکر را دارم که برای پیشرفت این رشته ورزشی تلاش های بسیاری انجام داده است. از هیئت انجمن های ورزشی نیز خواهان حمایت بیشتر هستم. این به معنی این نیست که حمایت نمی شویم اما هر چه قدر حمایت بیشتر باشد، پیشرفت ما هم به همان اندازه بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت دو و میدانی آذربایجان شرقی نیازمند بودجه مناسب است

چهارشنبه 8 بهمن 1399
اکبر افخم در گفتگو با تبریز پویا با اشاره به اردوی آماده سازی قهرمانان و ملی پوشان دو و میدانی استان، اظهار کرد: ملی پوشان ما به مدت چند هفته در اردوهای داخلی و خارجی حضور داشتند تا بدین ترتیب بتوانند برای المپیک و انتخابی المپیک آماده شوند. او ادامه […]