مصدومیت ها روند آماده سازی ام را دچار مشکل کرد

فرشاد ولی‌پور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: طبق روال سال‌های قبل تمریناتم را ادامه می دادم اما متاسفانه با آسیبهایی که در این چند سال ورزش حرفه ای روبه‌رو شده‌ام، روند آماده‌سازی ام به مشکل خورده است.
وی ادامه داد: البته این مشکلات برای من مسئله خاصی نبوده و توانستم بدنم را تا حد قابل قبولی و با یک سطح بالاتر برای مسابقات آماده کنم.
ولی‌پور در خصوص اصلی‌ترین رقیبان خود در مسابقات پیش‌رو گفت: تمام رقیبان، از رفیقان و دوستان قدیمی ام هستند که سال‌های سال باهم مسابقات زیادی داده ایم که برای تک تک آنها آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.
مجتبی ولی‌پور تاکنون قهرمان سه دوره مسابقات کشوری شده و در هر سه دوره با دعوت به تیم ملی، جزو نفرات منتخب تیم ملی شده است.
ولی‌پور در پایان از پایگاه خبری تبریز پویا و تیم خبری رسانه ورزش بابت توجه به رشته بدنسازی و پرورش اندام تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوچرخه را پس بده!

یکشنبه 21 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اتفاقات پیرامون فدراسیون دوچرخه‌سواری هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود. پس از قطع همکاری با محمود پراش سرمربی تیم ملی استقامت، مسئولان فدراسیون اقدام به شکایت از سعید صفرزاده ملی‌پوش اعزامی به المپیک 2020 توکیو کرده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که تنها چند هفته از حضور […]