می خواهم مسابقات سخت تری را تجربه کنم

مهدی پیرجهان امروز در گفتگو با تبریز پویا گفت: مسابقه جایزه بزرگ روز سه شنبه در استادیوم تبریز پویا انقلاب تهران برگزار شد و این رقابت فرصتی بود تا دو و میدانی کاران با توجه به اینکه مدتی از تمرین دور بودند، قدرت جسمانی خود را محک بزنند.
او افزود: خوشبختانه در چنین شرایطی من توانستم در این رقابت مقام اول دوی ۴۰۰ متر با مانع را به خود اختصاص دهم.
پیرجهان اظهار کرد: با توجه به فرصت محدود تمرینات ما، در مجموع رقابت خوب و چالش برانگیزی با رقبایم در این مسابقه داشتم.
برترین ورزشکار سال 98 آذربایجان شرقی از دیدگاه مردم، با بیان اینکه علاقه مند به حضور در رقابت های معتبرتر است، اذعان کرد: البته وجود فاصله زمانی من با نفر دوم لذت یک رقابت خوب را به من نمی دهد و من دوست دارم تجربه حضور در در رقابتهای معتبر اروپایی و مسابقات سخت تری را داشته باشم.
او با قدردانی از موسسه رسانه ورزش عنوان کرد: رسانه ورزش حامی ورزشکاران است و در جشنواره هدف نیز ورزشکاران برتر توسط این موسسه معرفی شد که این خود عامل انگیزه بالای ورزشکاران برای حضور پررنگ و موفق در دیگر مسابقات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین دوره مسابقات بولینگ و بیلیارد در تبریز برگزار می شود

پنج‌شنبه 6 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، امین سمندریان با بیان اینکه هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان دومین جلسه فنی خود را پیرامون برگزاری اولین رنکینگ این رشته برگزار کرد، اعلام کرد: در این جلسه با حضور سید جلال میرمحمدی رئیس هیئت و مدیران کمیته ها، برای برگزاری اولین رنکینگ این […]