کلیستنیکس، رشته ورزشی ناشناس بدون باشگاه مناسب

به گزارش تبریز پویا، یک مربی کلیستنیکس عدم حمایت و معرفی این ورزش را مشکل عمده این رشته دانست و گفت: برای معرفی هرچه بیشتر ورزش کلیستنیکس، باید کمیته مربوط به این رشته که در سال ۹۸ شروع به فعالیت کرده است، تلاش بیشتری کند.

هادی قره سوران در مورد این رشته ورزشی گفت: کلیستنیکس یکی از قدیمی ترین رشته های وزشی است که با وزن و قدرت بدن انجام می شود و از دو کلمه یونانی کالوس به معنی زیبایی و تنوکس به معنی قدرت تشکیل شده و از حاصل این دو کلمه، واژه کلیستنیکس شکل گرفته است.

او با بیان اینکه کلیستنیکس از سه شاخه استقامت، قدرت و نمایش تشکیل شده است، افزود: به مدت چهار سال است که در این رشته در استان فعالیت دارم و در انتخابی تیم ملی نیز با هزینه های شخصی شرکت کرده ام.

قره سوران در مورد مشکلات این رشته اظهار کرد: بزرگ ترین مشکل کلیستنیکس، نبود باشگاه مناسب برای این رشته و ناشناس بودن آن در سطح استان است.

او گفت: با اینکه کلیستنیکس برای عموم ناشناس است اما امیدوارم فعالیت کمیته مربوط به این رشته بیشتر شود تا ما ورزشکاران این رشته بتوانیم در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی شرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تراکتور به هماهنگی لازم نرسیده است/ تاثیر سکوهای خالی بر نتایج ضعیف سرخپوشان

دوشنبه 17 آذر 1399
صادق پورحسین امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص بازی امروز تراکتور و فولاد اظهار کرد: با توجه به وضعیت و نیاز دو تیم، این دیدار یک بازی شش امتیازی و پیروزی در آن برای هر دو تیم مهم بود به همین دلیل هیچ کدام از تیم […]