تقدير فرمانده پايگاه مقاومت امام علی (ع) از هیئت مدیره موسسه رسانه ورزش

به گزارش تبريز پويا، سرهنگ پاسدار سید کمال نظيرى با حضور در دفتر موسسه رسانه ورزش با اعطاى لوح سپاس از تلاش های مديرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه رسانه ورزش بابت برگزارى جشنواره هدف و اشاعه بیش از پیش های ارزش های فرهنگی و پهلوانی در حوزه ورزش تقدیر كرد.

در این دیدار سرهنگ نظيرى با بيان اينكه برگزارى جشنواره هدف در راستاى معرفى ورزشكاران رشته هاى مختلف به عموم مردم، اقدامی جالب و نوآورانه در ورزش استان بود، گفت: نگاه ريزبينانه و تخصصی به عملكرد هيئت هاى ورزشى و معرفی برترین های ورزش استان، اقدامی موفق و قابل تقدیر از سوی موسسه رسانه ورزش تبریز بود.

او ضمن قدردانی از زحمات مديرعامل رسانه ورزش و كادر اجرايى جشنواره هدف، افزود: ما در کنار موسسه رسانه ورزش هستیم و امیدواریم با درایت و خوشفکری مدیران این موسسه، شاهد برگزاری دومین دوره جشنواره هدف با ابعاد جدیدتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهرداری فقط در فوتبال نمی تواند تیمداری کند/ والیبال تبریز نیاز به حمایت دارد

شنبه 12 مهر 1399
عادل بناکار امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به اهداف هیئت برای والیبال تبریز، اظهار کرد: برای والیبال تبریز هدف های کوتاه مدت و بلندمدتی داریم و در این راستا از تمام پیشکسوت های والیبال خواسته ایم در کنارمان باشند. او افزود: برنامه ریزی های بهتری […]