تلاش برای حضور هواداران تراکتور در بازی برابر مس

به گزارش تبریز پویا، باشگاه تراکتور تلاش می کند تا شرایط را برای حضور هواداران در بازی هفته بیست و چهارم این تیم برابر مس رفسنجان فراهم کند.
بر اساس مجوز سازمان لیگ، تیم های لیگ برتری و لیگ یکی می توانند از این هفته، از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه های خانگی خود جهت حضور تماشاگران استفاده کنند.
باشگاه تراکتور هم تلاش می کند تا با تامین و ترمیم زیرساختهای لازم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در بازی ساعت 20:30 یکشنبه خود برابر مس از حضور پرشورها بهره ببرد.
بر این اساس، محل بازی امروز ماشین سازی و ویستا توربین در لیگ دسته یک، از ورزشگاه یادگار امام (ره) به ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) تغییر پیدا کرده تا زمین چمن و دیگر فضاهای ورزشگاه یادگار امام (ره) برای بازی تراکتور در لیگ برتر آماده شود.
وجود گیت های الکترونیکی در ورزشگاه، خرید بلیت از طریق آنلاین و همراه داشتن کارت ملی و کارت واکسن از الزامات برگزاری بازی با حضور تماشاگران است.
این برای اولین بار طی دو فصل اخیر است که بازی های لیگ برتر و لیگ یک با حضور تماشاگران برگزار می شود. پیش از این، فقط بازی استقلال با نساجی، پرسپولیس با صنعت نفت و پرسپولیس با استقلال در فصل جاری، با حضور محدود تماشاگران برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورزش، فضایی در دسترس برای رزومه‌سازی!

چهارشنبه 10 فروردین 1401
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بعد از انتصاب چند فرد غیر ورزشی برای اداره برخی از هییت‌های ورزشی، امروز از اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر می رسد که نسیم شهیر با حکم رییس فدراسیون اسکیت، به عنوان سرپرست این رشته در استان منصوب شده است. شهیر که […]